HTML

MI jöhet még ezek után

Ez a blog leírja azokat amiket átélek, hogy ne érezzem magam egyedül.

Friss topikok

Linkblog

Vissszaemlékezés

2011.01.27. 22:07 Tomicsavo

Sziasztok Tomi vagyok!

Tudom,hogy mindenkinek rettentő gondjai vannak az élettel.Nahát nekemis. Ezt a blogot a nemrég elhagyott imádott Barátnőm miatt szerkeztem,hiszen anno ő is csinált amiben még leisírta mien jó velem.Gondolhatjátok,hogy már másképp gondolja..Az életem érdekesen átalakult a szépből a rosszba, ami annak is betudható lehetett, hogy jobbnak hittem az életet.Úgyemlékszem,hogy általános 5.-be már megéreztem azt mien az ha folyamatosan rajtad csattan az ostor, bár ígyis van akinek irigyelhető lehet életem,akiknek még rosszabb, és most kifejteném hogy nem akarom azt kifejteni,hogy csak engem ver a sors.Szóval visszatérve 5. környékén sajnos a szüleimnek komoly problémája akadt.Apám nem nagyon adott nekünk pénzt, cége csődbe ment, nagy adóság maradt rajtunk, és Édesanyám nagon megváltozott..Folyt.köv.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tomiesazelet.blog.hu/api/trackback/id/tr982619327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása